Hrvatsko društvo željezničkih inženjera je strukovna udruga koja se zalaže za afirmaciju željeznice kao ekološki prihvatljivog, energetski učinkovitog, konkurentnog i sigurnoga prometnog sustava. Izdajemo jedini stručni časopis željezničke tematike u Hrvatskoj te licenciramo inženjere za zvanje EURAIL-ING.

Hrvatsko društvo željezničkih inženjera je strukovna udruga koja se zalaže za afirmaciju željeznice kao ekološki prihvatljivog, energetski učinkovitog, konkurentnog i sigurnoga prometnog sustava. Izdajemo jedini stručni časopis željezničke tematike u Hrvatskoj te licenciramo inženjere za zvanje EURAIL-ING.

   

   

Digitalizacija i automatizacija željezničke infrastrukture jedan su od najvažnijih čimbenika u postizanju učinkovitosti, sigurnosti i točnosti željezničkoga putničkog prijevoza. Osim toga Europska komisija postavila je visoka očekivanja u pogledu razvoja europskih željeznica, a u cilju isticanja njezinih konkurentskih prednosti u odnosu na cestovni promet te uspostave visokokvalitetnoga europskog željezničkog sustava. Među ostalim, od europskoga željezničkog sustava očekuje se preuzimanje velikoga udjela u prijevozu robe i putnika od drugih vrsta prometa i za to treba stvoriti uvjete.
Gradnja nove željezničke infrastrukture vrlo je skupa, pogotovo ako je postojeća u funkciji i u solidnome stanju. U takvim slučajevima korisno je razmatrati sve mogućnosti kako uz što manja ulaganja podići performanse postojeće infrastrukture.
Republika Slovenija, odnosno Slovenske željeznice, pokazale su spremnost za te izazove i Uprava za infrastrukturu slovenskoga ministarstva za infrastrukturu odlučila se za implementaciju sustava upravljanja željezničkim prometom Controlguide® Iltis N tvrtke Siemens Mobility na željezničkoj mreži cijele zemlje. Radi se o pouzdanome i provjerenome sustavu koji se također koristi u Austriji, Švicarskoj i drugim zemljama svijeta….

Cijeli stručni rad možete pročitati OVDJE