Članovi Hrvatskog društva željezničkih inženjera imali su priliku 30. listopada 2019. godine voziti se prvim homologiranim hibridnim vlakom u Europi, koji je pušten u redoviti promet austrijskog nacionalnog željezničkog prijevoznika ÖBB. Predstavnici Društva na ovu vožnju bili su pozvani od strane tvrtke Siemens Mobility, koja je već duži niz godina podupirući član HDŽI-a. Temeljni cilj ovog poziva je bio upoznavanje s najnovijom tehnologijom ove vrste u eksploatacijskim uvjetima, uz stručno vodstvo Siemensovih inženjera. Radi se o vlaku Cityjet-eco proizvođača Siemens Mobility, baziranom na već poznatom vlaku Desiro Mainline. Cityjet-eco je predviđen za vožnju kao klasična elektromotorna garnitura uz mogućnost vožnje i na baterijski pogon, što ga čini hibridnim. Ovaj koncept je razvijen temeljem činjenice da gotovo 50% europske željezničke mreže nije elektrificirano te da se mnoge neelektrificirane pruge manjeg prometnog značaja odvajaju od elektrificiranih pruga višeg značaja. Ta činjenica željezničkim prijevoznicima često predstavlja izazov u pogledu raznovrsnosti vlakova u floti, ali i vezano za kvalitetu prijevozne usluge. Iz tih razloga su ÖBB i Siemens Mobility pokrenuli razvoj hibridnog vlaka s glavnim ciljem unificiranja flote i podizanja kvalitete prijevozne usluge. Kako je prvi proizveden vlak pušten u promet tijekom rujna o.g., ÖBB i Siemens Mobility odlučili su provesti ispitivanje vlaka na različitim dionicama austrijske željezničke mreže u cilju praćenja ekspolatacijskih značajki vlaka, tako da je u ovome razdoblju vlak vozio na području Donauuferbahn.