Izazovnu 2020. godinu Uredništvo Željeznice 21 završilo je uspješno, tiskanjem posljednjeg ovogodišnjeg broja prije Božića. Novi broj donosi čak pet stručnih radova različitih tema, tako da će većina čitatelja tijekom božićnih i novogodišnjih blagdana moći uživati u njegovu sadržaju.
Grupa autora Ekonomskog fakulteta Sveučilišta u Rijeci obradila je temu liberalizacije putničkog željezničkog tržišta u Hrvatskoj, što je vrlo aktualan proces koji je pred nama. Dva stručna rada odnose se na hibridna željeznička vozila, odnosno alternativne pogone primjenjive na željeznici. Prvi rad potpisuju Marin Dokoza iz Ernst & Young Savjetovanje d.o.o. i Timo Schmidt iz DB Engineering & Consulting GmbH, u kojem na vrlo pregledan način opisuju nove vrste pogona željezničkih vozila. Autor drugog stručnog rada je Bruno Gabud iz Siemens Mobility gdje analizirana moguću primjenu elektro-baterijskog vlaka Desiro ML Cityjet eco na prugama u Hrvatskoj. Infrastrukturnu tematiku vezanu za kolosijeke na mostovima obradio je dr. Amy de Man iz nizozemske tvrtke Edilon Sedra BV. I na koncu, peti stručni rad napisala je Helena Luketić iz HŽ Putničkog prijevoza, u kojem opisuje Projekt MIMOSA čiji je cilj unaprjeđenje multimodalnih održivih prometnih rješenja i usluga za putnike u području određenom tim programom.
Osim stručnih radova, ovaj broj donosi i dva razgovora s uglednim željezničkim stručnjacima, dr. sc. Ivanom Bahunom, zamjenikom predsjednika Uprave Končara-Elektroindustrije d.d. i dipl. ing. Romanom Lavričem, menadžerom u tvrtki Siemens Mobility iz Beča.